Megújul a NÚSZ Zrt. dél-pesti ügyfélszolgálata

2021. szeptember 13-tól (hétfő) felújítási munkálatok kezdődnek a Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt. (NÚSZ Zrt.) dél-pesti ügyfélszolgálati irodájában. A folyamat előreláthatólag három hétig tart, amely idő alatt az érintett irodánkban átmenetileg szünetel a személyes ügyintézés lehetősége.

Ügyfeleink Budapesten a belvárosi, az újbudai, valamint az M3 autópálya Szilas pihenőjében lévő, esetleg a régióból könnyen megközelíthető lajosmizsei vagy szolnoki ügyfélszolgálati irodánkban tudják e-matricával és e-útdíjjal kapcsolatos ügyeiket intézni ezidő alatt.

Ügyfélszolgálataink elérhetőségéről és nyitvatartási idejéről ITT van lehetőség tájékozódni. 

Emellett kollégáink természetesen telefonon (+36-36/587-500) és e-mailben (e-matrica ügyekben: ugyfel@nemzetiutdij.hu, e-útdíj ügyekben: ugyfel@hu-go.hu) is állnak ügyfeleink rendelkezésére, és segítséget, tájékoztatást nyújtanak.

A dél-pesti ügyfélszolgálatunkon várhatóan 2021. október 4-től (hétfő) megújult környezetben várjuk ügyfeleinket!